ژست نگیر....
خیلی آدما آرزوها خیلی بزرگ و کوچیکی دارن اما...همیشه هزار عامل مسدود کننده و مانع سر راه هست..که باهات بجنگند..

چهار شنبه 30 مهر 1393
ن : محمددانیال

ژست نگیر....

برای من اینطور قیافه نگیر...

حالم بهم میخورد از حماقتت....

اینطور به منظره ها نگاه نکن....

آیا واقعا تو میبینی....؟؟

آدم با پشت پنجره و یک منظره بارانی عاشق نمیشود....

آدم که باشی هر کسی عاشقت می شود....

اینطور تنازی نکن...سیر چشم شدم وقتی پیکره ی سنگی ات را دیدم....

زیادی خودت را جدی نگیر.....

بی لیاقت بی من تو مفت هم نمیارزی.....

رفتی و سرگرم کسی دیگر شدی....

حواست که نبود پل های پشت سرت را خراب کردم....

راه برگشتی نمانده.....

هه.....



نظرات شما عزیزان:

مستانه40
ساعت18:44---30 مهر 1393
چه تند تیز وای وای مواظب باش اتیش نگیر
پاسخ:به روی چشم.... اما این آتش و سوختن ها مدتها پیش تمام شد..... اکنون یک تپه خاکسترم... ممنون که سر زدی... بازم منتظرشما هستم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: دل نوشته هام، ،



تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دل نوشته ها و آدرس mohammad-daniyal.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.